WILT U LEREN HOE U GMAIL E-MAILS IN UW HOTMAIL ACCOUNT KRIJGT?

Niemand kan ontkennen dat e-maildiensten een redder zijn geweest, vooral in de zakenwereld, die vol zit met professionals. Contact opnemen met klanten of collega's via e-mail is een standaard en professionele manier van communiceren. Het houdt de gesprekken tussen mensen bij en stelt hen in staat om documenten en andere bestanden te delen.

Maar soms ondervinden mensen problemen bij het ontvangen van e-mails in hun Hotmail-account van het Gmail-domein of adressen. Er kunnen tal van redenen zijn voor de fout.

Sommige ervan zijn:

  • Volledige OneDrive-opslagruimte.
  • Gmail-e-mails worden doorgestuurd naar uw Hotmail-ongewenste map.
  • Geblokkeerd Gmail-domein in de Hotmail-instellingen.

Als je op zoek bent naar een oplossing, neem dan gerust contact op met onze Hotmail-Bellen.

WIJZIGINGEN AANBRENGEN IN DE HOTMAIL-INSTELLINGEN

Meestal treedt de fout op omdat sommige Gmail-adressen of het hele domein zijn geblokkeerd in de Hotmail-instellingen. Sommige gebruikers meldden aan onze Hotmail technische ondersteuning dat soms het blokkeren van een enkel Gmail-adres ertoe kan leiden dat het hele domein wordt geblokkeerd.

In dit geval kunt u de onderstaande procedure volgen om de fout op te lossen.

  1. Log in op uw Hotmail-account.
  2. Navigeer naar Instellingen -> Alle Outlook-instellingen bekijken -> Ongewenste e-mail.
  3. Controleer in de Geblokkeerde afzenders en domeinen of er Gmail-adressen zijn.
  4. Als je er een vindt, stuur ze dan naar de Prullenbak.
  5. Zoek nu naar Gmail en als je het domein vindt, stuur het dan naar de Prullenbak.

ADRESSEN TOEVOEGEN AAN VEILIGE AFZENDERS & DOMEINEN

Als de bovenstaande oplossing niet werkt, is het mogelijk dat het e-mailadres wordt geactiveerd met het interne beveiligingsmechanisme van Hotmail. Maar het kan worden opgelost door de adressen toe te voegen aan de lijst Veilige afzenders en domeinen.

  1. Log in op uw Hotmail-account.
  2. Navigeer naar Instellingen -> Alle Outlook-instellingen bekijken -> Ongewenste e-mail.
  3. Klik onder Veilige afzender en domeinen op Toevoegen.
  4. Typ het e-mailadres en druk op Enter.
  5. Herhaal dezelfde procedure voor alle problematische e-mailadressen en klik op Opslaan.

Als de bovenstaande oplossingen uw probleem niet oplossen, neem dan gerust contact op met onze Hotmail-klantenservice.

U kunt contact opnemen met ons team via e-mail, live chat-ondersteuning of ons Hotmail-klantenservicenummer. Zodra u dat doet, zullen we onze technici eraan toewijzen en de fout zo snel mogelijk herstellen.

Het enige wat u hoeft te doen is de fout melden en de rest aan ons overlaten.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe uw Hotmail-account deblokkeren?

My favorite blogs